Firmy

Co by měla obsahovat záložka „O nás“ na webu firmy

Není pochyb o tom, že dnes má prakticky každá firma, bez ohledu na svou velikost či zaměření, vlastní internetovou stránku. A je jedno, jestli má zaplacenou vlastní doménu, případně zda ji má pronajatou, nebo zda využívá služeb některé ze společností, které nabízejí internetové stránky zdarma.

Dalo by se dokonce říci, že v dnešní době je to nezbytný požadavek, pokud chce daná společnost na trhu uspět. Nesmíme totiž zapomínat, že dnes žijeme nejen v reálném světě, ale také v tom virtuálním. Zde se setkáváme s přáteli, povídáme si, sledujeme filmy či seriály a také nakupujeme.

clanek1

A právě tato poslední položka nás zajímá. Objem zboží, koupeného přes internet, totiž stále narůstá. Zejména dnes, v době pandemie koronaviru. Znamená to totiž, že firmy mohou provádět své obchody nejen v kamenných prodejnách, nýbrž i on-line. A je jasné, že podnikatelé si tuto příležitost nenechali ujít.

Aby však webová stránka zákazníky dostatečně přilákala, musí splňovat několik náležitostí. A jednou z nich je i sekce „O nás “. Ta se může naprosté většině majitelů firem zdát zbytečná. Přeci jen, k čemu to zákazníkovi bude? A především, jak nám to pomůže zvýšit náš zisk?

penize4

Avšak opak je pravdou. I tato zdánlivě bezvýznamná část nám pomůže zvýšit objem prodeje. Jakým způsobem? Abychom to pochopili, podívejme se nejprve na to, co by měla obsahovat.

Najít bychom zde měli základní údaje o firmě – čím přesně se zabývá, kdy byla založena, případně její milníky. To vše slouží k tomu, aby to v lidech vytvořilo pocit exkluzivity. Budou mít pocit, že se jedná o něco speciálního, že se skutečně starají o své zákazníky a nikoliv primárně o zisk, jak je obvyklé.

Samozřejmě to není pravda. Jistě, péče o zákazníka může být součástí marketingové strategie, ale jejím cílem není nic jiného, než daného člověka přimět, aby u dané firmy stále nakupoval. To však mnoho lidí nevnímá. Jedná se tedy o strategii, která rozhodně může pomoci k výdělku.